Forum www.rbdizbuntowani.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

You can dance
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rbdizbuntowani.fora.pl Strona Główna -> Rozrywka / Programy rozrywkowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
neolina
Oh, freedom is mine..
<i>Oh, freedom is mine..</i>



Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 11333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 13:49, 07 Cze 2010    Temat postu:

No ja na żywo nei widziałam ani powtórki w sobote wczoraj na necie widziałam
Ej czyli może niekoniecznie on wygrał jak ktoś chciał Paulinie zafundować to stypendium myślisz że by mogli tak zrobić ?

myślałam że Paula sobie nei poradzi w innych tancach ale w hh super było Smile

oooo tego nie słyszałam xD ej kurde no nie pasują ona to taka małolata jest normlanie tak mi sie wydaje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamilka01
why not?
why not?



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 18504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:22, 07 Cze 2010    Temat postu:

No nie dość, że małolata to jak dla mnie ona jest cholernie w siebie wpatrzona nic tylko jej włosy itd. Adam to człowiek z ADHD xDD Gdzie oni razem, z jakiej racji Neutral xD

No ja sobie pomyślałam, że skoro chciał ktoś zafundować Paulinie to, że tak tylko pow. że oficjalnie wygrał Kuba bo tak naprawdę Paula nic nie straci.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neolina
Oh, freedom is mine..
<i>Oh, freedom is mine..</i>



Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 11333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 17:47, 07 Cze 2010    Temat postu:

Wiesz może przeciwieństwa się rpzyciagają xD

I tak się pewnie nie dowiemy jak naprawdę było
Fajnie że obojgu się udało spełnić marzenia Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neolina
Oh, freedom is mine..
<i>Oh, freedom is mine..</i>



Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 11333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 20:30, 28 Lut 2011    Temat postu:

W tą środę zaczyna się nowa edycja
Wreszcie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamilka01
why not?
why not?



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 18504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:57, 02 Mar 2011    Temat postu:

No mega czad Very Happy już dzisiaj. Mam nadzieję, że przyjdą jacyś przystojniacy xDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neolina
Oh, freedom is mine..
<i>Oh, freedom is mine..</i>



Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 11333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 18:38, 02 Mar 2011    Temat postu:

haha oj tyy no

Mam nadzieję że w=fajni ludzi wogle będą Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Teisa
just like a pill
just like a pill



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 13192
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 13:56, 03 Mar 2011    Temat postu:

A zauważyłyście jaka Kinga ostra jest ? Chyba najokrutniejsza z wielkiej trójki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neolina
Oh, freedom is mine..
<i>Oh, freedom is mine..</i>



Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 11333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 16:43, 04 Mar 2011    Temat postu:

Mi się wydaje że jest spoko.
No z tym chłopakime tylko co młody Darek (?) fajnie tańczył i wogle fajny był a ona że za młody no ale się dostał Wink

A tak to mi się wydaje ze spoko była


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamilka01
why not?
why not?



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 18504
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 17:37, 04 Mar 2011    Temat postu:

W ogóle mnie się podoba. Kinga w jury a Patrycja jako prowadząca. Ja ją mega lubię
Mnie to rozwaliło "za młody" granica wiekowa, ta dolna, lat 16. Więc kurde nie mają prawa pow. że "Za młody" jak ma to cholerne 16 lat. Jak im nie pasuje jego wiek to niech go do jasnej ciasnej podwyższą. Bo kurde każdy 16 latek będzie podobny do tamtego. Nie dostaną dojrzałego mężczyzny w wieku 16 lat xDD w sensie tak psychicznie dojrzałego, żeby mógł to wszystko znieść.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
neolina
Oh, freedom is mine..
<i>Oh, freedom is mine..</i>



Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 11333
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 17:38, 04 Mar 2011    Temat postu:

No ja też wolałam Kingę jako prowadzącą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rbdizbuntowani.fora.pl Strona Główna -> Rozrywka / Programy rozrywkowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 8 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin